Oferta reklamowa

Popyt - podaż, potrzeba - jej realizacja, Klient - środek reklamowy... w tej grze o sumie niezerowej tworzymy narzędzia, którymi Ty Kliencie, wyrąbujesz sobie miejsce w reklamowej dżungli.

Szerokie spektrum działań jakie oferujemy zasadza się na fundamentach wizualizacji, którego koroną są:

Strony www, wizytówki internetowe, sklepy, katalogi online
Tak tak, to jeden z najmocniejszych punktów naszych działań, wymaga przy tym łączenia estetyki z funkcjonalnością, którą należy ubrać w język matematyki i oprogramować tak by wygodnie pozwoliła umościć się w internetowym świecie, dając jednocześnie narzędzie do aktywnej reakcji na nadchodzące wydarzenia.
Osobnym dialogiem z klientem jest sklep internetowy, otwiera on sferę wielokrotnej interaktywności, którego miarą skuteczności jest pęczniejące konto bankowe. To materia rozbudowana i wymagająca uwagi, dająca przy tym brzęczącą satysfakcje, szczególnie, gdy otworzymy się na świat i zmierzmy z wymogami zglobalizowanego rynku, w którym to zadaniu chętnie współuczestniczymy, zarówno jako twórca jak i tworzywo.

Projektowanie logo
Równie trudnym co wdzięcznym jest projektowanie logo. Często połączone z biznesową defloracją Klienta, która wymaga szczególnej delikatności, a jednocześnie mocnego wejścia w buzującą magmę konkurencyjnego sosu. Dla starych wyjadaczy propozycja odświeżenia, niejednokrotnie przebija się przez kolce, nie zawsze dobrego, doświadczenia i naleciałości. Co przypomina jako żywo prace sapera, których delikatnie przestawiając kabelki stara się nie niszczyć tego co już egzystuje. Nie łatwo jest w paru kreskach oddać charakter branży, temperament Klienta, plany na przyszłość i emocje jakie należy wzbudzić wśród odbiorców i to wszystko w zgodzie ze sztuką lub umiejętnym jej przełamaniem.

Filmy youtubowo-reklamowe
Krótkie, proste formy idealne na stronę internetową i do zaistnienia w sferze Youtuba. Jeżeli jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów to cóż z Internautą może uczynić film reklamowy? Dobrze poprowadzona narracja, ciekawie dobrana muzyka i ujęcia, które mówią, ale nie odsłaniają wszystkiego dają efekt, którego skala mierzona jest siłą z jaką Youtub wyparł telewizję szczególnie wśród aktywnej części społeczeństwa. To tam pozyskujemy rozrywkę i wiedzę o świecie, to tam należy się znaleźć by być znalezionym, w czym udzielnie wspieramy siłą i umiejętnością osobistą.

Ulotki, foldery, katalogi, wizytówki, papiery firmowe, teczki...
Istna armia, ale jak na każdej wojnie trzeba wiedzieć z jakiej broni do przeciwnika wymierzyć. Jest w tym kontekście zwizualizowanie Klienckich wizji zaczynem, który ubrany w pancerz środka reklamowego ma razić jak najskuteczniej. Nie samym projektem zatem reklama żyje, liczy miejsce, czas i forma jaką chcemy otoczyć grupę docelową. Rodzi się więc pytanie o strategię i taktykę, której ww materiały reklamowe mają służyć. Ona wytycza kolejne kroki i działania dlatego każda reklama winna być ulokowana w owej strategii i razić w momencie do tego wyznaczony. Dlatego prowadzimy przez labirynt decyzji niczym nić Ariadny i może nie mamy odpowiedzi na wszystkie problemy, ale zwiększamy prawdopodobieństwo sukcesu, którego owoce chętnie zbierzemy, zapakujemy i ustawimy przy kominku by cieszyły oczy i żołądek w ciemne dni marketingowej posuchy.

Zdjęcia reklamowe
Są zdjęcia reklamowe starszym, nieco uboższym bratem filmów, ale wciąż aktywnym i atrakcyjnym, choć zmienił się nieco ich charakter. Informacyjną naturę fotografii, którą wykona każdy dostępny telefon, zastąpiła rola artystyczna, emocjonalna tudzież przykrywająca mankamenty a uwypuklająca zalety w sposób dający wrażenie stanu zwykłego. Stąd romantyczna symbioza szkiełka i oka, której nie przewidział nawet wieszcz Adam, doskonale sprawdza się na tym polu fotografia quasi reporterska, dotycząca np. produkcyjnego formatu firmy. Formatu, który zazwyczaj jest niedoskonały ze względu na panujący chaos i robocze warunki, a poprzez to piękny i wyłuskujący perły, które w poukładanym biurowym świecie, nie funkcjonują.