Strony WWW, Sklepy Internetowe

Informacyjny ogon jaki ciągnie za sobą każdy biznes, przyjmuje cyfrową formę strony internetowej. Jej wielkość, kształt i barwa, jak to w świecie przyrody bywa ma różne formy. Jest w tym kontekście funkcjonalność istotą rzeczy. Cel bowiem, jaki ma osiągnąć wyzwala moce, które okiełznane przez grafików i programistów, skierowane zostają w uprzednio ustalonym kierunku. Jak owym ogonem machać i kiedy i jak prężyć? W te arkana wiedzy również wprowadzamy, sztuka ta to clou internetowej egzystencji.

0
Carsharing w estetycznej, wizytówkowej odsłonie, opartej o mocne, zdecydowane, czarne tło na którym prezentowany jest prosty przekaz wraz z aktywnymi aplikacjami na komórki.
1
Katalog produktów producenta zniczy i akcesoriów. Wizualizacja o nieco artystycznym, abstrakcyjnym "zacięciu", ale w niezbyt rozbuchanej formie. Dominanta szarości wynikająca z produkcyjnego charakteru profilu firmy, opiera się w dużej mierze o biel, na której relatywnie czytelnie prezentują się liczne tabelki...
2
Soczysta kolorystycznie w zakresie prezentowanych zdjęć, nie przeładowana w tle pozwala zapoznać się z treścią w tym prostym kalkulatorem do wyliczania obwodu i powierzchni. Zakres kluczowych grup asortymentowych i usług wzmocniona zdjęciem znajduje się już na stronie głównej.
3
Klasyczna w stylu strona i funkcjonalności sklepu, czysta i schludna z imperatywem nieprzygniecenia kolorami, zawartych pro sprzedażowych informacji.
5
Przestrzenna za sprawą bieli i niebieskości oraz uporządkowana poprzez zamknięcie informacji w blokach informacyjnych i układu aut w banerze górnym. Całość z nadrzędnym celem czytelności i nieprzeładowania, stąd uwypuklenie kluczowych elementów bod banerem głównym.
6
Minimalistyczna w wyrazie strona www grupy zajmującej się szeroko pojętą ofertą aut ze stajni VW i Skody oraz usług. Czwórpodział na stronie bardziej obrazuje zestawienie ze względu na zakres oferty aniżeli geograficzną lokalizację, choć i to została oznaczona. Każdy dział...
7
"Uzdjęciowiony" przekaz salonu samochodowego Skody z mocnym naciskiem na szerokość usług od serwisu po różne formy oferowanych produktów. Uporządkowanie nawigacji na stronie wspomaga ujednolicenie kolorystyki i formy aktywnych przycisków i linków, tak by były spójne z kolorystyką logo. Duże, czytelne...
9
Okraszona animacją w banerze górnym, podkreślającą stabilność, ale i niebanalne podejście do zadań. Lekka szaro-biała stylistyka odkrywa wstępny zakres usług, zachęcając do komunikacji bezpośredniej.
10
Jeden obraz mówi więcej niż 1000 słów. W przypadku dekoracji minimum treści wspiera zgrabna grupa wyselekcjonowanych grafik, uchylających rąbka bogatej oferty.
11
Konweniująca z wnętrzem sklepu wizualizacja internetowa wykorzystuje stonowane pochodne złota i barokowe zdjęcia, podkreślone, nieco zdobniejszą szeryfową czcionką.
12
Postmodernistyczna geometryczna struktura uzupełniana przez kolorowe wizualizacje, dopełniane stonowanymi barwami tła.
14
Wizytówka skierowana głównie do polonusów mieszkający w USA, prosta i czytelna, prowadząca internautę w sposób linearny po swojej zawartości okraszonej równie prostymi, ale "smacznymi" zdjęciowymi ozdobnikami, nawiązującymi do typowo polskiej symboliki, tudzież usług na jakich skupia się firma.
15
Schludna strona sklepowa z estetycznym naciskiem na czytelność prezentacji produktów. Te zostały, częściowo, zaprezentowane w kafelkowej manierze.
16
Przestrzenny, zorientowany pod piękniejszą część społeczeństwa blog, który w sposób nieszablonowy prezentuje działania właścicielki, podkreślając zdecydowaną kolorystyką jej mocną pozycję merytoryczną.
17
Ascetyczna forma, oparta o techniczne szare tło o poszczególne informacyjne, nieaktywne elementy przełamana jest zgaszonym czerwonym kolorem w kluczowych składnikach strony internetowej w postaci interaktywnych przycisków, ceny czy informacji prosprzedażowych. Animowany slider z głównym zdjęciem powielony został w tle tak...
19
Strona wspierająca stronę "matkę" kierunkując ruch z wąskiej niszy na platformę sprzedażową firmy. Strona utrzymana w modernistycznym stylu.
20
Czytelnie "uzdjęciowiony" sklep wykorzystujący optymalne elementy i formy obowiązujące w sklepach internetowych, pozwalając dzięki temu, skoncentrować się na treści.
23
W stabloidyzowanym świecie przekazu, kafelkowa strona przeznaczona dla klienta niemieckiego w dwojaki sposób odróżnia się na rynku, zarówno nowoczesną forma, w której krótki piktogramowy przekaz zastępuje rozbudowany opis, oraz kolorystyka w nietypowym zestawieniu, ale utrzymanej w ciemnej tonacji, czytelnej dla...
26
Nieco postmodernistyczna wizja strony z ograniczona gamą kolorów, w tonacji odróżniającej się od typowych przedstawicieli branży. Proste kolorystycznie otocznie nie dominuje nad przekazywaną treścią i poprzez swoją czytelność porządkują merytoryczną zawartość.
27
Asymetryczne elementy w banerze górnym nadają dynamiki wyglądowi strony internetowej, kierując równocześnie wzrok na kluczowy element serwisu - kalkulator i zamówienie.
28
Branżowy katalog fachowców i firm, w schludnej gamie kolorystycznej. Celowy barwny minimalizm ma pozwolić skoncentrować się na treści, a jednocześnie szarości przełamują, częstą w przypadku katalogów, szpitalną biel. Jedynie niebieski, spójny z logo, podkreśla aktywne elementy serwisu.
30
Ultra lekka w kreacji graficznej, strona umożliwiająca zamówienie transportu osobowego na terenie małopolski. Ze względu na swój uniwersalny charakter, bazująca na symbolicznych zdjęciach kojarzących się z potencjalnymi grupami docelowymi w lotniskowo-podróżniczym otoczeniu.
32
W nieco mistycznym klimacie (czernie, złoto) strona iluzjonisty i magika p Bukowskiego. Zaprezentowana w nowoczesnym entourage skupia się na wizualnym show zaprezentowanym w postaci dużych zdjęć na stronie głównej oraz naciskowi położonemu na zakładki związane z galerią zdjęć czy filmów.
33
Głęboka, szlachetna czerń tła doskonale uwypukla bogactwo modeli i materiałów na produktach.
34
Schludna, czysta wizualizacja oparta o ciekawe zdjęcia klienta. Kafelki w połprzeźroczystościach dodatkowo podkreślają kompozycyjne zalety zdjęć. Lakoniczność przekazu sprowadza się do niezbędnych informacji wspartych obrazkową formą komunikacji również w dziele ofertowym. Ikonograficzna forma komunikacji skraca drogę dotarcia do żądanej informacji.
35
Obrazkowa wizualizacja, trudnej w wyrazie koncepcji obejmującej, szeroki pod względem merytorycznym zakres działań. Skoncentrowanie kluczowych elementów na piktogramach i grafikach ma budować emocjonalnych przekaz z zawartą treścią a jednocześnie skrócić drogę między przekazem firmy, a percepcją użytkowników.
36
Redesign dotychczasowego wizerunku firmy oparty o strukturę "one page".
37
Nowoczesna, o futurystycznym zacięciu wizualizacja, doskonale wkomponowuje się w główny trzon oferowanej przez firmę technologii. Wielorakość działań i bogactwo oferty dopełniają piktogramy, uzupełniając merytoryczny przekaz. Ciemne kolory tła konweniują z głównym zdjęciem zawierającym czarne elementy i w kontrze jasne tło....
39
Wykorzystująca technikę parallax scrolling, zgrabna prezentacja kilku kluczowych produktów z bogatego asortymentu firmy. Strona pełni rolę dopełniająca stąd uszczuplony asortyment i skupienie się na efektownym ich podaniu. Całość pomysłu zasadza się na dwójpodziale produktów skórzanych i materiałowych stąd różne aranżacje.
40
Estetyczna, uszlachetniona złotem prezentacja branży erotycznej. Ciemne tło wydobywa wykorzystane zdjęcia, nieco glamu sugeruje nawiązanie do kiczowatego luksusu.
41
Stonowana, delikatna wizualizacja oparta o przekaz banera głównego zdjęcia, który w alegoryczny sposób oddaje zasadnicze działania firmy związane z zarządzaniem nieruchomościami. Ograniczona paleta kolorów do czerni i bieli wzmacnia techniczny przekaz oferty i usług.
42
Delikatna linia graficzna scalające kluczowe obszary na stronie opiera się o przestrzenną wizualizację, której dominantą jest symboliczne przedstawienie idei zawartej w projektowanym portalu. Wspartej nawiązaniem do ogólnopolskiego charakteru przedsięwzięcia w postaci nazw miast z którymi potencjalni internauci mogą się utożsamiać....
43
Złoty metalic na szarym technicznym tle to punkt wyjścia do prezentacji zacnej jakościowo floty aut. Gdzieniegdzie poprzetykany pomarańczowymi akcentami ożywiającymi, celowo ascetyczną gamę kolorów. Duże wolne przestrzenie nadają wizerunkowi oddechu i lekkości wzmocnionej efektem trójwymiarowości w banerze głównym.
44
Wykorzystująca obowiązująca na popularnych portalach informacyjnych, wizualizacja kafelkowa. Asymetryczny układ i struktura ma na celu różnicowanie hierarchii wprowadzanych informacji.
45
Soczyste, nieco bajkowe zdjęcie to zdecydowane novum na tle konkurencyjnych wizji. Mnogość informacji poprzetykana piktogramami wykonanymi w jaśniejszych odcieniach bądź ich inwersji.
46
Zgrabna z odrobina mistycyzmu strona wizytówkowa.
47
Quasi kafelkowa wizualizacja sklepu z pełną opcją funkcjonalności.
48
Ciekawe zdjęcia zostały wyeksponowane w banerze głównym. Dzięki ukośnym liniom wizualizacja nabiera nieco dynamizmu, w stopniu nie wpływającym na jakość przekazu.
49
Strona wspierająca w schludnej czystej otoczce, koncentrującej na wąskim asortymencie szerokiej oferty firmy, przeznaczonej dla zwierząt domowych.
50
Blokowa struktura strony wsparta animacjami poszczególnych elmentów, w momencie ich pojawienia się.
51
Kafelkowa wizualizacja w ograniczonej kolorystycznie formule, związanej ściśle z kolorami firmowymi. Proste piktogramowe przekazy poszczególnych działów mają nie przytłaczać oferty i realizacji firmy.
52
Rebranding firmy w postaci modernizacji logo, wizualizacji prezentacji internetowej i podręcznych środków reklamowych.
53
Surrealistycznej wizji wyznaczonej przez główny obrazek, tło strony, towarzyszy asymetrycznie dopełniające całość zestaw kafelkowych punktów menu. Idealnie wpasowująca się stylistyka kafelkowa w prostokątna wersję, przewodniego motywu z ludzikiem zbudowanym z kartonów, doskonale komponuje się zarówno w płaszczyźnie kolorystycznej jak i...
54
Przebudowana strona producenta energydrinków o dość unikalnym charakterze i grupie docelowej. Nowi wizerunek, prostszy w formie opiera się o duże czytelne zdjęcia i kolor spójny z linią graficzną odświeżonego spojrzenia na działalność reklamową firmy. Dominanta różowego jest bezpośrednim przełożeniem skojarzeń...
55
Strona kafelkowa z rozkładem informacji w postaci kolażu zdjęć i tekstów współdzielących niektóre zdjęcia, dzięki czemu widać więcej elementów danego ujęcia. Dominanta koloru czerwonego, wynikającego z barw firmowego logo, wsparta jest dopełniającymi szarościami, przechodzącymi w biele nawiązując do koloru floty...
56
"Soczyste" zdjęcia były wdzięcznym kośćcem na którym została zbudowana strona. W sposób przejrzysty i łatwy w nawigacji, tak by merytoryczna konstrukcja nie uległa osłabieniu zbędnym przekazem kolorystycznym.
57
Schludna i "nieprzegadana" wizytówka gabinetu medycyny estetycznej. Delikatne, kojące kolory do których dobrane zostały estetyczne czytelne zdjęcia, dominujące na stronie głównej, ale zminimalizowane na podstronach, tak by nie odciągać od zasadniczej treści.
58
Internetowy kalkulator druku wielkoformatowego z możliwością zamawiania i płacenia online.
59
Prosta w wyrazie i konstrukcji, wysoko nasycona zdjęciami strona internetowa szkoły i zakładu usługowego, poruszającego się w obszarze szeroko pojętego szycia, krojenia i pochodnych. Minimalistyczny design pozwala skoncentrować się na clou sprawy, klarownej prezentacji oferty. Czarny, dopełniający kolor to elegancja...
60
Responsywny sklep internetowy w stechnicyzowanym wizerunku opartym o żelazne szarości.
61
Collage poznańskiego rynku z parkietami (wiodącym produktem firmy Dąbex) stanowi clou strony. Delikatnie przykryte kafelkami w kolorze firmowym wprowadza potencjalnych klientów w asortyment i usługi, wspierając zarówno sam salon jak i stronę "matkę" z pełną ofertą produktową. Poprzez lokalny charakter,...
62
Zwiewna, lekka w pewnej opozycji do przedmiotu zainteresowania, strona internetowa firmy usługowej. Koncentrująca się na docelowym efekcie, czystości, przestrzeni i świeżości.
63
Dynamiki tej strony kafelkowej nadają specyficznie ukształtowane poszczególne kafelki. Lekkie pochylenie zdjęć, grungowe tło mają oddać aktywny charakter przedsięwzięcia za którym stoi "krew, pot i łzy". Ciemna, mocna kolorystyka to wymóg branży i oczekiwań interautów, którzy zostali przyzwyczajeni do takiego...
64
Простой, классический сайт на основе асептической чистый фон с тонкими синими элементами, которые контрапунктом серый и белый.
65
Wyjątkowo dla branży, nie w zielono agresywnym kolorze.
66
Czarno-białe i szare przestrzenie, poprzecinane gdzieniegdzie czerwonymi akcentami to wynik kolorystyki kluczowych produktów firmy i pochodna firmowego logo.
67
Tabloidyzacja komunikacji zaowocowała, kolejną, responsywną kafelkową stroną. Skierowaną na rynek polski z usługami pośrednictwa w kontaktach z chińskimi firmami stąd odpowiednie zdjęcie współczesnej chińskiej metropolii i delikatne czerwone akcenty na kluczowych kafelkach ofertowych. Piktogramy w tym przypadku, doskonale wpisują się...
68
Z satyrą nie ma żartów, dlatego portfolio prac artysty rysownika potraktowane zostało jak każda inna branża. Grafiki winny bronić się same, dlatego strona www została pozbawiona niepotrzebnych ozdobników i dodatków, koncentrując się na pracach.
69
Enigmatyczna, zaskakująca z przymrużeniem oka wskazująca na stronę matkę odwołując się do specyficznej grupy docelowej - miłośników geocachingu.
70
Ekskluzywne usługi transportu osób z i na lotniska w odpowiednio dobranej otoczce. Clou strony stanowi kalkulator wyliczający koszt usług w zależności od miejsca docelowego.
72
Stonowana, prosta wizualizacja, w ciemnych bezpiecznych kolorach. Złote elementy nadają szlachetności i uwypuklają kluczowe punkty na stronie.
73
Responsywna oferta, bazująca na tabloidowym/kafelkowym przekazie informacji. Główne punkty usług w postaci obrazkowej. Całość dopięta delikatnym, "kobiecym" tłem. Duże zdjęcie w banerze wzmacnia wybrane punkty oferty, nie pozostawia poza tym wątpliwości co do charakteru działalności "Gejszy".
74
Wystylizowana wizytówka trenera personalnego z naciskiem na twórcze podejście do szkoleń.
75
Responsywna, kafelkowa strona z pełnym panelem do zarządzania zawartością. Wypracowana stylistyka odnosi się do barowo kawowych skojarzeń, w ciemnym entourage by wzmocnić klimat przekazu. Nowością jest animacją produktów w jednym z kafelków, prowadzą one do określonego miejsca w katalogu produktów....
76
Nie jesteśmy jedyni, którzy kładą kafelki w Niemczech, dla odróżnienia te są wirtualne, oparte o dość surrealistyczną koncepcje betonowej fali w mało naturalnej, ziemskiej atmosferze. Zbiega się ta wizja z "innością" samego produktu, który przełamuje nieco tradycyjne pojęcia w budownictwie....
77
Responsywna, kafelkowa strona gabinetu stomatologicznego. Webdesign oparty o kluczowe zdjęcie, szefowej w trakcie pracy, na tle gabinetu. Ze względu na mnogość kolorów i elementów wyposażenia, które tworzą estetycznie, asymetryczne, dynamiczne formy, które ze względu wymogły kafelki w postaci piktogramów, a...
78
Responsywna strona internetowa biura nieruchomości w klasycznym układzie nawigacji i treści. Estetycznie skomponowana, tak by uniwersalne, delikatnie rozświetlone miejscami, szare tło nie przesłaniało przekazu. Dużej ilości zdjęć towarzyszy białe tło, nawiązujące do dawnego skojarzenia z polariodem. Komunikacja dot. oferty skonfigurowana...
79
Responsywny, minimalistyczny, oscylujący wokół schematu "platformy sprzedażowej".
80
Platforma produktowa, wysycona ze zbędnych informacji dzięki współdziałaniu ze stroną korporacyjna i stronami wspierającymi, produktowymi.
81
Korporacyjna wizytówka ze wsparciem "struktury stron rozproszonych". Modernistyczna wizja kafelkowa, dopasowująca się do urządzeń mobilnych, o surowym przekazie w postaci losowo wybranych zdjęć w tle, podkreśla mocny, męski charakter ekstremalnych warunków do jakich przeznaczony jest oferowany asortyment produktów. Prosty graficzny...
82
Prosta, przestrzenna wizualizacji firmy nadzorującej inwestycje. Duże, wolne przestrzenie w opozycji do budowlanego chaosu podkreślają ponadstandardowy zakres usług i wykonanych realizacji. Łatwość nawigacji i sprowadzenie do minimum niezbędnych informacji wpisują się w powyższą strategię.
83
Projekt, pod względem struktury, inspirujący się układem iPada. Pozostając w kafelkowo-piktogramowej konwencji, wykorzystuje proste skojarzenia zobrazowane w postaci ikon zwieńczającej poszczególne działy. Kolorystyka brązowo-złota, oddaje ciepły charakter przekazu, ale z pewną nutą powagi i dystansu, podkreślającego profesjonalizm usług. Prosta forma...
85
Responsywna wizytówka z paralaksowymi dodatkami w nawigacji i przysłonięciem głównego baner strony.
87
Kafelkowa odsłona internetowej witryny producenta naklejek. Wykonana wraz ze zdjęciami. Celowym zabiegiem było uwspólnienie formy prezentacji poszczególnych działów i tak te stricte produktowe są dużymi kafelkami z podobnie wykadrowanymi zdjęciami, z małą głębią ostrości. Dzięki czemu obrazki przedstawiające różne produkty...
89
Wysmakowana responsywna wizytówka inwestycji finansowej.
90
Informacyjna wizytówka edukacyjnego projektu, skierowanego do młodzieży. Stąd relatywnie spokojne, wyważone tło strony i towarzyszące komponenty, pozwalające skoncentrować się na człowieku, w tym przypadku wspólnym mianownikiem jest wielowymiarowość oferty i zainteresowań podmiotu.
91
Responsywna strona internetowa biura nieruchomości w obrazkowej formie. Wspólny z logo fioletowy akcent przebija się pośród grafik podobnie jak nieczęsto spotykane owalne formy prezentacji oferty.
92
Responsywny katalog produktów wraz z zamkniętą strefą dla partnerów. Mariaż kafelkowej wizualizacji z klasycznym dużym banerem i menu nawigacyjnym. Ze względu na informacyjny i estetyczny charakter zdjęć, tło strony jest schludne, białe nienarzucające dodatkowych informacji.
93
"Uzdjęciowiona" oparta o pełnostronicowe ekrany z prezentacjami poszczególnych działów, strona internetowa, ze wsparciem wersji mobilnych.
95
Kilkupoziomowe kafelki, oczywiście w wersji responsywnej egzystujące zarówno na stronie głównej jak i na kilku kluczowych podstronach jako graficzne znaczniki po drogach jakimi zmierzają odwiedzający. Każda z nich posiada jeszcze własne tło, przedstawiające spiritus movens całego przedsięwzięcia P. Artura Dwojaka....
96
Kafelkowa, responsywna wizja centrum diagnostyczno-naprawczego w Monheim. Całość utrzymana w uniwersalnych, technicznych szarościach połączonych ze zdjęciem w tle niedookreślonej marki nowoczesnego auta. Zdjęcie celowo stanowi niewielką część strony tak by poszczególne zdjęciowe kafelki nie ginęły w natłoku informacji. Dodatkowo kluczowe...
97
Naznaczona odgórnych charakterem linia graficzna, wpisuje się w obwiązujący w całej sieci RODM czarno-biały styl.
98
Eklektyczna wizja nowoczesności w zderzeniu z symbolicznym innowatorstwem Leonarda da Vinci.
99
strona w stylu parallax scrolling, responsywna.
100
Oszczędna w kolorystyce struktura strony, oparta o dominujące szarości pozwala uwypuklić rzeczywiste zdjęcia, odsłaniając je w kluczowych momentach spójnych z ofertą firmy i potrzebami zainteresowanych.
101
Responsywna strona kafelkowa dla drukarnii. Wielokolorowa, przestrzenna, nawiązująca do elementów puzzli wykorzystywanych w dotychczasowy materiałach w postaci tła strony. Serwis posiada oprogramowanie sklepowe do zamówień, w stylu nawiązującym do strony macierzystej. Ciemne kolory pozwalają uwypuklić grafikę, asymetryczność wsparta różną wielkością...
102
Asymetryczny i dynamiczny charakter topu strony internetowej, wzmocniony nieco trójwymiarowym elementem tła obszaru menu, jest wyróżnikiem wizerunku, opartego o kolory i strukturę macierzystej witryny internetowej - FRDL, instytucji przewodniczącej w działaniach Lubuskiej Szkoły. Łagodne łuki i przejścia mają za zadanie...
103
Responsywny sklep internetowy o turystyczno poznawczym zacięciu, bogato okraszony zdjęciami, ale w czystej schludnej otoczc.
104
Erotyczny portal ogłoszeniowy, którego klasyczna struktura katalogu zdjęć została przełamana dużym nastrojowym zdjęciem w tle, nawiązującym do tematyki serwisu. Do tego drobne ale rzucające się w oko akcenty kolorystyczne z wykorzystaniem magenty. Nieco eklektyczne połączenie pozwala wyróżnić się na tle...
105
Responsywna strona kafelkowa zaprojektowana dla celów marketingu usług o nieco ezoterycznym charakterze, stąd charakterystyczne zdjęcie, dominujące na stronie a podkreślające duchowy charakter strony, kanalizując dosłownie i przenośni, uwagę internautów na prowadzącej całe przedsięwzięcie osobie p. Rebecca. Dopełniające piktogramy wpisują się...
106
Responsywna, kafelkowa, naszego autorstwa.
107
Developerka to trudny temat, dlatego sama strona jest prosta w przekazie, opierając się o banery graficzne i duże zdjęcia wpisuje się w tabloidową formę komunikacji zgodnie hasłem, że jeden obraz powie więcej niż tysiąc słów.
108
Tradycyjne firma stolarska w nietradycyjnej, nowoczesnej, responsywnej i kafelkowej wizji autora. Bezpośredni przekaz zdjęcia w tle strony nie pozostawia wątpliwości co do charakteru działalności firmy. Na tak rozbudowane w drobne elementy tło idealnie wpasowują się kafelki z piktogramami, co do...
110
Kafelkowa strona responsywna w branży szkoleniowej, która dzięki zwizualizowaniu poszczególnych aspektów działalności za pomocą piktogramów w sposób mnemoniczny podkreśla kluczowe aspekty działalności firmy. Sedno przekazu zasadza się w zdjęciu w tle, będącym alegorycznym wspólnym mianownikiem do wszelkich działań biznesowych. Dlatego...
111
Eklektyczny layout hotelu w Zielonej Górze. Bazujący na czytelnym, blokowym układzie treści, której towarzyszy tło o symetrycznym, powtarzalnym wzorze, jako elemencie ubogacającym przekaz, ale nie kojarzącym się z częstym barokowym ornamencie. Dostępny układ informacji wraz z formularzem rezerwacji stanowi trzon,...
112
Responsywny blog internetowy dotykający branży z wszechmiar porządkiem zainteresowanej, stąd zaproponowana formuła o kafelkowej zawartości informacji, poukładanej w powtarzalne schematy, w których dominantą jest zdjęcie jako clou informacyjnego przekazu. Poszczególne szufladki na wzór mebli zachowują spójny układ dzięki czemu zmienna...
113
Kolejna strona z efektem parallax scrolling ponadto unurzana w responsywnym sosie.
114
Responsywna, kafelkowa wizja firmy konsultingowej specjalizującej się w obsłudze branży it. Firmowy motyw, dynamicznie przemieszczającego się tłumu urzędników na zdjęciu w tle, wzmacnia feeria grafik przypisanych do poszczególnych działów. Wspólny mianownik do ich doboru stanowi brak spięcia i marketingowego bełkotu,...
115
Przy tworzeniu tej strony nie ucierpiały żadne zwierzęta, jest w pełni ekologiczna i biodegradowalna, wykonana z naturalnych surowców, które nie emitują szkodliwego CO2, ponadto jest przyjazna dla środowiska reklamowego.
116
Katalog produktów i nieco inne spojrzenie na wizerunek hurtowni budowlanej. Pełnowymiarowe makro zdjęcie wsparte niewielką głębią ostrości w alegoryczny sposób oddaje zawartość hurtownianych półek.
117
Zderzenie responsywnej, postmodernistycznej wizji z tematyka głęboko tradycyjna i niepoddającą się w łatwy sposób nowoczesnym trendom, a poprzez to niezwykle wdzięczną w finale. Opakowanie w blokowość informacji, poprzetykaną zdjęciami uzupełnia stabilna emocjonalnie kolorystyka, nienarzucająca dodatkowego wyrazu przekazowi strony. Adaptacyjny desing...
118
Rozbudowana wirtualna karta z podróży Pawła Samotyji. Ze względu na swój informacyjny i osobisty charakter, blog zawiera minimalną ilość ozdobników tak by koncentrować się na przekazie merytorycznym i fotografiach autor.
119
Portal ogłoszeniowy dla z pracą dla programistów, stojący w opozycji do dotychczas funkcjonujących na rynku. Całkowicie darmowy, bez reklam i ozdobników. Inspirowany prostotą i funkcjonalnością google, koncentrujących się na komunikacji dwóch grup docelowych pracodawców i programistów. Nade wszystko portal ogłoszeniowy...
120
Tło strony o nieco surrealistycznym zabarwieniu, koncentrujące się na alegorycznym przedstawieniu idei nauki, zdobywania wiedzy jako takiej, w postaci książki w bezkresnej przestrzeni o nieco złamanej kolorystyce, która nie odciąga, a wzmacnia przekaz zdjęć na stronie głównej. Fotografie obrazujące główne...
121
Nie kafelkowa strona responsywna, obejmująca produkty i usługi związane z branżą papierniczo-opakowaniową. Schludne ramy po części odpowiadają wymaganemu wizerunkowi, a po części strukturze jaką rządzi się responsywny charakter prezentacji. Ze względu na skromny zakres środków wyrazu, aktywny baner główny pozwala...
122
Resposponsywna strona internetowa kancelarii adwokackiej, wykorzystująca kafelkowy styl i funkcjonalności, nawiązuje wizualizacją w metaforyczny sposób do kluczowego trzonu działalności firmy, rozwiązywania problemów. Umiejętność odnalezienia się w gąszczu przepisów i prawnych zagadnień w symbolicznej formie została zaznaczona labiryntem w którym porady...
123
Charakterystyczne mocne kolory na tle tematycznego zdjęcia oddają klimat branży w którym porusza się firma. Dodatkowo zmieniające się zdjęcia w sliderze dokraszają zarówno merytorycznie jak i estetycznie wymowę strony internetowej.
124
Wielofunkcyjna strona, tzw. strona responsywna z możliwością komfortowego oglądania zarówno na urządzeniach mobilnych jak i desktopowych. Wersja kafelkowa oparta o zdjęciowy materiał, w którym odpowiednio dobrane kadry potrafi nieatrakcyjną branżę przedstawić w smacznej, artystycznej formie. Całość przekazu spina tło, dopełniające...
125
Jedna z serii stron responsywnych naszego autorstwa oparta o kafelkową ideę nawigacji i komunikacji wizualnej. Każdy kafelek posiada awers i rewers na których można umieszczać dopełniające informacje pogłębiające znaczenie pierwszej strony tudzież wzmacniać przekaz wizualny. Elastyczność strony responsywnej w przypadku...
126
Wykorzystanie oryginalnej formy parallax scrolling do prezentacji unikalnej formy produktów skierowanych na rynek skandynawski, do miłośników nietypowej odzieży, doskonałej na trudne warunki. Nowopowstała marka wspiera się dzięki temu nietypowemu rozwiązaniu w budowie świadomości pośród potencjalnych klientów z rynku islandzkiego a...
127
Platforma sprzedażowa sklepu meblowego, graficzna asceza celowo stanowi środek do uwypuklenia mnogości wzorów i rodzajów zdjęć produktów.
128
Informacyjny wortal projektu rewitalizacji Domu Bolfrasa i Wieży Kleista w ujęciu historyczny, obecnych prac jaki i przyszłych planów. Ilość informacji wymusza uproszczenie layoutu, w którym to jedynie baner główny i część zdjęć w treści, dzięki asymetrycznemu charakterowi nadaje własny styl...
129
Nie przesadnie rozbudowany katalog produktów obrazujący możliwości firmy. Asymetryczne wstawki z menu i obszaru przeznaczonego na content strony, nawiązują do krawieckich aplikacji, które będąc jednocześnie obcym ciałem stanowią integralna część całości. Stąd też nieco "przybrudzone" tło, bazujące na pochodnej roboczego...
130
Wykorzystująca API Asarii strona biura nieruchomości w Zielonej Górze. Odwołuje się do lokalnych skojarzeń w slajderze na stronie głównej. Pochodne kolorów logo powielają się w kluczowych elementach witryny. Intensywność jednego z nich wymagała ograniczenia feerii barw na rzecz ograniczonej palety,...
131
Czytelny, prosty, branżowy katalog produktów online, bazujący na monochromatycznej skali pochodnych kolorów czerni użytej w produktach z gumy. Gdzieniegdzie przełamany ciemną czerwienią zaczerpniętą z logo, która zastosowana w kluczowych miejscach podkreśla ich merytoryczną lub interaktywną wagę. Zdobne elementy w tle...
132
Nowoczesna, rozbudowana wizytówka firmy transportowej z nieco futurystycznymi elementami w tle, oddającymi w dużej mierze miejski charakter usług, jako funkcji przemieszczania się między większymi czy mniejszymi ośrodkami. Czytelna, krótka oferta to baza wsparta drobnymi elementami graficznymi, które dopełniają nie dominując...
133
Prosta aseptyczna forma ogarniająca szeroki asortyment towarów i usług, nie będących miejscami ofertą komplementarną do podstawowego zakresu działalności, nie została zdominowana przez żadną grafikę. Jedynie li tylko na slider na stronie głównej stanowi graficzny magnes w opozycji do uporządkowanego układu...
134
Duże, wypełniające praktycznie całą przestrzeń monitora, zdjęcie stadionu piłkarskiego zdradza meritum sprawy. Dodatkowo konwencja zdjęć obowiązuje przy pozostałych kluczowych elementach nawigacyjnych, szczególnie dobrze widoczne na stronie głównej. Dzięki temu przekaz portalu piłkarskiego jest jasny już na poziomie pobieżnej percepcji, odsłaniając...
135
Rozbudowana wizytówka w stylu glamour, to jedna ze "smaczniejszych" przykładów strony erotycznej, balansującej na granicy dobrego smaku i kiczu, wpisuje się w szeroką gamę prezentacji bazujących na dużych profesjonalnych zdjęciach, które jedyne oklejone skromną informacją mają za zadanie dopełniać wzrokowy...
136
Strona z rodziny singel page z ascetyczna stylizacją, której szlak przecierała strona internetowa firmy apple. Prostota przekazu zaczerpnięta z zachodnich wzorów koncentruje się na, przyjaznych dla urządzeń mobilnych, dużych przyciskach i niewielkiej ilości tekstu, który zdominowany jest efektywna forma zdjęć...
137
Bliźniacza do już istniejącej w portfolio strony zielonogórskiej drukarni, bazuje na podobnym mechanizmie i umiejscowieniu kluczowych elementów nawigacyjnych oraz treści. Koncentrująca się na prostym przekazie, uwypukla logo zarówno w postaci bezpośredniej jak i w statycznym banerze, które prezentuje charakterystyczny element...
138
Prosta, skromna w przekazie strona internetowe, koncentrująca się na emocjonalnym przekazie spokoju i ukojenia, towarzyszącego potrzebie sięgnięcia po ofertę z tego rodzaju zakresu usług. Brak nadmiaru treści, zrzuca na barki zdjęć clou informacji, które bez potrzeby czytania pozwalają zorientować się...
139
Nieco kubistyczne, asymetryczne tło na granicy rozpoznawalności nadaje cały wyraz i charakter stronie internetowej Grafika. Drobny, z pozoru, zabieg graficzny w postaci rozedrgania i ograniczonej palety barw użytych w projekcie, rzutuje w dalszej części na konstrukcje i emocje jakie budzi...
140
Aseptyczna, skromna strona z rodziny "single page", koncetrująca się na krótkim, klarownym przekazie, gdzieniegdzie wzmocniona, banerem ze zmieniającymi się zdjęciami, mogącymi stanowić również formę przedstawienia portfolio. W tym całym stonowanym przekazie odrobinę ekstrawagancji stanowią asymetryczne linie będące demarkacyjnym wyznacznikiem kluczowych...
141
Morficzny lejtmotyw strony, wskazuje na wielozadaniowość oferty, ze względu na jej rożnorodny, komplementarny zakres jak i na bezpośredni związek z metaforycznym wyobrażeniem czynności wynikających z charakteru usług. Duży baner dominując na pierwszej odłonie witryny, przy kolejnych podtronach zostaje przykryty treścią...
142
Unikalne przedsięwzięcie na terenie Polski wymagało okraszenia wizerunku strony internetowej elementami grafiki wprowadzającymi w kluczowe zagadnienia prezentowanego biznesu, stąd duże zdjęcia z róznego rodzaju ujęciami i rodzajami transportowanego towaru oraz co najwazniejsze, interaktywna mapa pozwalajaca przesledzić całą trasę, która stanowi...
143
Eklektyczy, z dużym naciskiem na postmodernistyczne trendy, projekt strony internetowej, bazujący na triadzie; kluczowych zdjęć ośrodka i okolic, ascezy szarości w tle z przebijającym akcentem struktury papieru oraz ozdobnej czcionki, która okala główną grafikę, nadając również przekaz informacyjny w treści...
144
Ciepła kolorystycznie w przekazie, strona, koncentrująca się w grafice na wartości informacyjnej, zdjęcia czy też inne elementy graficzne stanowią dopełnienie przekazu. Wspólnym mianownikiem w tym kontekście, pojedynczych szczegółów są zaokrąglenia, łagodne kształty i konweniująca z taką formą, czcionka zwieńczająca kluczowe...
145
Spójna merytorycznie z treścią, grafika strony internetowej, fokusuje charakterystyczne elementy działalności fundacji w kolażu zwieńczającym witrynę. Schludna, nienarzucająca się forma podkreśla informacyjny charakter portalu. Dzięki czemu wielość tekstu, szczególnie w aktualnościach nie zostaje przysłonięta przez zbędną grafikę. Dominująca biel dodatkowo...
146
Bogata oferta w schludnym opakowaniu. Mnogości planowanych asortymentów i ofert towarzyszy dopełniająca grafika wsparta na ograniczonej liczbie braw, spójnych z kolorami firmowymi. Dzięki temu zdjęcia i oferta produktów nie mając graficznej konkurencji dobrze prezentują się w layoucie serwisu. Całości dosmacza...
147
Rządzące się swoimi prawami kształtowanie portali internetowych fokusuje się głównie na nie zepsuciu i ogarnięciu czytelności nadmiaru informacji, stąd białe, czyste, gazetowe tło ze stałym menu górnym, niezależnie od wysokości strony na której się przebywa. Stałe elementy nawigacyjne i informacyjne...
148
Modernistyczna z nieco futurystycznym zacięciem wizualizacja, która w oparciu o makro zdjęcie drinku, stanowiące tło strony obrazuje styl życia w ujęciu makro, związany z drinkiem. Bogactwo i highlife dodatkowo podkreśla fakt przeznaczenia produktu na rynki bliskiego wschodu, szczególnie kraja arabskie,...
149
Niepopadająca w zbytnią barokowość prezentacja usług z obszaru organizacji ślubów i imprez weselnych, swoją nowoczesną stylistyką przełamuje typową cukierkowatość branży, pozostając jednak wierną dominującej bieli, jedynie li tylko w nagłówkach nawiązując do zdobnej ornamentyki pisma. Przestrzenna forma baneru ze zdjęciami...
150
Aseptyczna, nieco gazetowa projekcja informacji związanych z działalnością szkoleniową w Zielonej Górze, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Na lokalny charakter składa się m.in. użyta czcionka, będąca znakiem rozpoznawalnym woj. lubuskiego. Minimalizm ociepla element ręki, która w zaprezentowanym ujęciu wzmacnia przekaz informacyjny strony...
151
Ascetyczna forma wyrazu, będąca w kontrze do barokowego charakteru produktów opiera się o głęboki biskupi kolor, nadając tym samym stronie ekskluzywnego rysu, wykorzystującego skojarzenia ze bogactwem i przepychem. Podobne znaczenie spełniają dobrane, w treści i menu, czcionki, które pozostając w...
152
Grzecznej i dobrze ułożonej stronie towarzyszy zdecydowany i mocny charakter w postaci ograniczonej ilości użytych kolorów, do tego wzmocnienie określonych, zamkniętych obszarów przeznaczonych na poszczególne elementy informacyjne. Schemat przełamuje w delikatny sposób znajdujący się w tle floral, które subtelnie nawiązuje...
153
Druga odsłona strony internetowej biura nieruchomości Faktor z Zielonej Góry. Rewolucja kolorystyczne w odniesieniu do pierwotnego projektu skierowała layout w jaśniejsze barwy, nadając wizerunkowi firmy bardziej optymistyczną wymowę, nadal utrzymując czytelność i oszczędność w środkach wyrazu tak by nie przesłaniały...
154
W asymetryczne digitalne wzory, oparte o ciepłe odmiany czerwonego, kolory, zostały wkomponowane przykładowe produkty firmy, tak by w nienachalny sposób prezentować ofertę wraz z jej sztandarowymi wyrobami w postaci promienników. Ze względu na charakter produktu i jego asocjację z ciepłem,...
155
Aseptyczna strona internetowa z graficznym rysem stylu korporacyjnego i stylistyce największych w postaci BP czy Shell. Celowa projektowa asceza ma podkreślić i skoncentrować uwagę internauty na zawartości merytorycznej serwisu, jedynym estetycznym odwołaniem do wyższych potrzeb jest baner graficznych, którego wymienialna...
156
Mocny męski akcent w odpowiednim entourage'u, zdecydowane kolory okalają clou sprawy czyli główną maszynę wilkowego teamu. Ze względu na jej unikalny charakter stanowi zasadniczą część strony w ujęciu oddającym rajdowy klimat. Co ważniejsze punkty działalności zostały podkreślone graficznymi banerami będącymi...
157
Wpisując się w bogatą historię serwisów ogłoszeniowych po raz kolejny dołączyliśmy do grona absolwentów tego kierunku starając się zostawić swój ślad w webowej historii. Portal ogłoszeniowy usług z rejonu Zielonej Góry został okraszony spójną, z nazwą miasta kolorystyką i symbolicznym...
158
Mocne technologiczno-elektroniczne akcenty w podprogowej formie tła strony, oparte o szary kolor, jako dominantę w całym wizerunku strony oddają ducha firmy, która łączy w usługach mechanikę z elektroniką, wykorzystując ją na codzień w pracy przy rogatkach, trakcjach i otoczce towarzyszącej...
159
Przestrzenny charakter layoutu koncentruje się na trójwymiarowości autobusu, dumy regionalnego ośrodka. Odejście od bezpośrednich skojarzeń ze służbą zdrowia (tj. lekarzem, pielęgniarką) celowo wskazuje na okołomedyczny charakter Centrum. Delikatne wsparcie medycznej symboliki w niebieskich, budzących zaufanie kolorach, złamanych subtelna na granicy...
160
Seria stron holdingu oparta o podobna strukturę graficzna rozróżnianą kolorem elementów nawigacyjnych oraz zmiennymi zdjęciami w banerze górnym. Ze względu na swój międzynarodowy i korporacyjny charakter webdesign przyjął aseptyczną formę inspirowaną prostymi wzorami taki gigantów jak shell czy bp. Czytelność...
161
Dynamiczny przekaz layoutu, ze szczególnym podkreśleniem "elementu ludzkiego" jako leitmotivu zarówno na stronie jak i w pozostałych materiałach reklamowych firmy, stanowi rozpoznawalny znak, podobnie jak oponowy stworek michelina czy jabłko w applu. Webdesign poza górnymi częściami strony stanowi prostą, czytelną...
162
Erotyczne strony www to niełatwy kawałek chleba. Balansowanie pomiędzy infantylnością a ekskluzywnością wyznacza krętą ścieżkę, po której porusza się ręka projektanta. W tym przypadku szlachetna czerń i delikatne rozbłyski wzmocnione akcentami z florali nadają charakter wysublimowanej oferty, na której dodatkowo,...
163
Wyspecjalizowana, w supporcie technicznym branży piekarniczej, jednostka zajmuje się szeroko pojętym wsparciem, stąd też mocne akcenty w postaci dużej, ciężkiej czcionki z najważniejszymi informacji oraz szarej apli w tle. Jedynie w górnej części banera z akcentem wnętrza piekarni, dla zobrazowania...
164
W zlaicyzowanych społeczeństwach zachodu młode panny nadal marzą o bajkowym ślubie w niepowta-rzalnym anturażu, który buduje między innymi suknia ślubna wraz z dodatkami. Strona Zauberbraut odwołująca się do tej potrzeby wykorzystując dość ascetyczną formę przekazu wynikającą z dominanty głównego zdjęcia,...
165
Nie tylko polscy hydraulicy są znani poza naszymi granicami. Strona szczecińskiego stolarza wspiera działania zarówno na rynku lokalnym jak i na terenie Niemiec. Stąd nieco blokowe potraktowanie zawartości strony, częściowo wynikające z materiałów wyjściowych w branży stolarskiej, częściowo z potrzeby...
166
Próba zamknięcia przestrzennych metalowych konstrukcji firmy Esmont w dwóch wymiarach witryny internetowej za punkt wyjścia obrała duże czytelne zdjęcia, które wymieniając się w delikatnej animacji nadają nieco "życia" w stechnicyzowanym świecie. Na konstrukcyjno ekspercki charakter składa się niebieskie tło banera...
167
Ciepła, pełna ożywczej świeżości, wielokolorowa wizualizacja dziecięcego sklepu, zdominowana przez biel z bogatymi akcentami zielonych, niebieskich i czerwonych dodatków. Clou designu stanowi zwieńczający baner główny z kolekcją tematycznych zdjęć determinujących tematykę strony. Płynne przejścia tonalne, łuki w tle strony jak...
168
Pozytywny estetycznie serwilizm, wobec nadrzędnych zielonogórskich elementów wizerunkowych.
169
Minimalistyczna projekcja działań organizacyjnych związanych z dość wirtualną branżą telekomunikacji. Z takie szerokiego spektrum skojarzeń wbrane zostały elementy związane z geograficznymi skojarzeniami, szczególnie w aspekcie całego globu. Dynamika, ruch i duża niekreśloność tej symbolika zawiera się w banerze, którego zadaniem...
170
Graficzna asceza do minimum wysycająca merytoryczną zawartość strony. Szeroki biurokratyczno-naukowy charakter oferty, przełamany w swym monotonnym przekazie soczystymi zdjęciami, które aktywnym charakterem i wzmocnieniem "złotymi myślami" pozwalają zbudować emocjonalny przekaz, z którym mogą identyfikować się potencjalni klienci. Odbierając go jako...
171
Strona wykonana przez mężczyzn dla innych mężczyzn. Utrzymana w grunge'owych klimatach oddaje charakter celu jaki wspierają prezentowane produkty czyli krew, pot i łzy. Miłośnicy survivalu, paintballa, asg odnajdują dzięki temu bliskie sobie elementy począwszy od kolorystyki na kolażu zawartym w...
172
Strona internetowa oddająca po części jedną z ważnych cech branży, czyli "spożywczą czystość". Gdzieniegdzie przełamana czerwonymi elementami, które powołując się na kasus używanych przez sieci fastfoodów czerwieni, spełniają podobną rolę w serwisie Samych Swoich. Neutralnymi szarościami dopełnione zostają mniej istotne...
173
Czerwono-żółto, dynamiczna kolorystyka strony wsparta asymetryczną konstrukcją banera oraz dodatków, dzięki czemu statyczne elementy sprawiają wrażenie kadrów zdjęcia, które na chwile uchwyciły ruch całości. Ponadto wrażenie ruchu wzmacnia zmienny baner ze zdjęciami działań Akademii.
174
Eklektyczna wizualizacja będąca fuzją ponowoczesnych elementów, stylizowanej czcionki czy tapety w tle z modernistycznym banerem wieńczącym stronę w postaci animowanych slajdów z ważnymi dla klientów informacjami związanymi z hotelem czy okolicą. Do tego stonowane barwy pozwalające skupić uwagę na kluczowym...
175
Wielowątkowa systematyka merytorycznej zawartości serwisu sprowadza się do szerokiego spektrum szkoleń z zakresu nowych technologii zaprezentowanych pod postacią zbioru prostych pól w banerze głównym wypełnionym zdjęciami stanowiącymi wspólny mianownik do ww działań. Całość oparta o neutralną szarość i ozdobniki spójne...
176
Oszczędny w środki wyrazu wizerunek agencji reklamowej. Wobec minimalizacji form koncentrujący się grze kolorów. Żywe barwy doskonale prezentują się na ciemnym, grafitowym tle podkreślając charakter przekazu, który podobnie na tle wszechogarniających nas reklam ma za zadanie być widocznym. Uproszczenie form...
177
Unikalna koncepcja połączenia rysunku satyrycznego z szeroko pojętą turystyką rejonu przygranicznego Odr.
178
Modernistyczna wizualizacja layoutu wpasowuje się w księgowo-rachunkową branżę jaką reprezentuje strona. "Poukładanie" i szczelne wypełnienie, nawiązuje zarówno do tabel bilansu oraz ksiąg rachunkowych jak i szeregu dokumentów na półkach towarzyszących tego typu działalności. Szara matematyczna rzeczywistość przełamana została żywą zielenią,...
179
Ciepły minimalizm w ponowoczesnym świecie eklektycznych wizji stron designerów wnętrz. Mniej znaczy więcej - ta maksyma jest lejtmotywem przyświecającym działaniom firmy jak i konstrukcji strony. Szarości oddające techniczne aspekty projektowania przełamane zostały burgundowymi dodatkami w ilości niezbędnej do sprawnej nawigacji...
180
Głęboka, szlachetna czerń eksponuje zdjęcia, podstawowy magnes przyciągający wzrok internautów. Dodatkowe czerwone elementy nawigacji mają wyłuskać spośród głębi, najważniejsze elementy strony. Całości dopełnia urocza recepcjonistka, jednoznacznie identyfikująca wizualizację po stronie usług.
181
Nie do uniknięcia na stronie branży płetwonurkowej, asocjacja niebieskości z głębią morskiej otchłani to aksjomat towarzyszący wszelkim przejawom podwodnych działań w internecie. Podobnie i w tym przypadku deep blue przełamany ostrym akcentem w postaci logo i nawigacji kierującej do koszyka,...
182
Minimalizm wsparty na szeregu zmieniających się, w części powitalnej, zdjęć. Animacja w prosty sposób sprowadza przekaz firmy do wspólnego mianownika branży energetycznej. Ponieważ działania firmy dotyczą ekskluzywnego rynku stąd poparcie całości przekazu ciemnymi, szlachetnymi kolorami, które poprzez kontrę do typowego...
183
Schludna w wyrazie wizytówka z rozbudowaną galerią realizacji. Mocne, zdecydowane kolory oddają temperament firmy. Eklektyczność wizji wynika z wielonurotowego zakresu oferty, stąd akcent położony na proste jak schemat wizualizacji mebli, linie i figury, które w asymetryczności nadają dynamiki dodatkowo wzbogaconej...
184
Neutralne szare tło to konformistyczna próba pogodzenia gustów niemieckich i polskich odbiorców, na którym dodatkowemu podkreśleniu zyskują zdjęcia, jako uniwersalna dla Polaków i Niemców forma przekazu dokonań prezentowanej organizacji. Nieco polotu nadają delikatne chmury w górnych rejestrach strony, poszczególne zaś...
185
Soczyste kolory wspierana dynamiczną czcionką w nagłówkach oraz collage jaki stanowi baner główny serwisu zdradzają grupę docelową. Edukacyjne inklinacje wzmacnia transparentna mapa i sugestywne zdjęcie przewodniczki z dziećmi. Przestrzennego charakteru w tej eklektycznej wizji nadaje linia horyzontu wyznaczona zdjęciem głównym...
187
Mroczny, głęboki klimat przekazany przez dominantę czerni oddaje specyficzny charakter usług firmy. Zwieńczeniem layoutu jest zdjęcie, które wzbogacone delikatną animacją padających promieni słonecznych podkreśla unikalny charakter prac. Pozostałe elementy kolorystyczne są pochodną barw logo i odmian szarości, dzięki czemu techniczny...
188
Postmodernistyczna wizja strony czerpiąca swoje funkcjonalne zalety z prac bauhausu, nadpisane motywami roslinnymi dla podkreślenia unikatowości prezentowanych mebli. Starannie dobranych i przemyślanych, wymykają się standardom. Kolory ziemi w doborze barw strony celowo budują asocjację z domem i jego otoczeniem, dopełniając...
190
Charakterystyczny, zapadający w pamięć kolor layoutu strony, wypala w postaci powidoków swój wzór na tle szeregu innych konkurencyjnych wizerunków hosteli. Do tego jasna, przejrzysta forma nawigacji, zrozumiała dla wielonarodościowej grupy klientów nie pozostawia wątpliwości co do sedna działalności bez potrzeby...
191
Ogniście dynamiczny projekt strony agencji reklamowej, odwołujący się do łacińskiego znaczenia słowa reklama (reclamo, reclamare), które oznacza krzyk. Minimalizm pozostałych form został jedynie li delikatnie przełamany drobną animacją, podkreślając interaktywny charakter firmy oraz wzmacniający wrażenie trójwymiarowości grafiki. Kolorystka strony dobrana...
192
Świat fotografii to wdzięczny brat świata kreacji stron internetowych, dlatego mariaż ich elementów objawił się w klarownej postaci rozsypanych zdjęć na, oczywiście, czarnym typowym dla projektów z tej branży, tle, gdzieniegdzie przetykanym drobnymi technicznymi elementami, powiązanymi z fotografią, wszak to...
193
Złamana szarością odmiana niebieskiego jest wspólnym mianownikiem do technicznej branży produkcji i technologii okiennej oraz zdrowotnych aspektów zalet tejże, a to wszystko z wszechogarniającym powietrzem, którego asocjacje z kolorem nieba/niebieskim są bardziej niż oczywiste. Asymetryczne linie i łukowate figury dodatkowo...
194
Przestrzeń dla wyobraźni dziecka zarówno na stronie jak i plenerach parku. Odrobina dynamiki nadana animowanym banerem i zdjęciem dziecka przerywającym przestrzeń stanowiącą tło strony.
195
Stonowane niejednolite kolory tła delikatnie nawiązujące do struktury i wybarwienia winnego korka stanowią wyjściową bazę prezentacji oferty grupy lubuskich winiarzy. Wielowymiarowe działania grupy jak i cała kultura związana z upraw i produkcja wina uwieczniona w czterech zmieniających się w postaci...
216
Forma baneru głównego nawiązuje w swej asymetrii do unikalnej, na terenie województwa lubuskiego, technologii wyburzania za pomocą materiałów wybuchowych. Podobnie zostało również wystylizowane logo firmy. Pewien ład zadanej asymetrii nadają prostokątne formy, symbolizujące budowlanych charakter przedsięwzięć firmy.
222
Biała kartka papieru/ekranu to wizytówka każdego biura projektowego. Meblarski charakter nadają dominujące zdjęcia i elementy pochodne "deskowego" logo.
223
Walory lecznicze podkreślone charakterystycznymi dla służby zdrowia odcieniami niebieskiego i zieleni. Techniczny aspekt działalności wskazują szarości w dolnych rejestrach witryny. Całość domknięta aseptyczna bielą, niezbędną wszędzie, gdzie mamy do czynienia z lecznictwem.
224
Wprowadzona w życie filozofia Ingvara Kamprada, nadała szwedzkiej firmie budowlanej prosty, funkcjonalny design, wsparty czytelnym, jasnym tłem. Dla designerskiej pewności przygwożdżony bezpośrednim przekazem emanującym z banera głównego, w postaci symbolicznego domu i wyglądającego jak sto dolarów, budowlańca.
225
Firmowy serwis przeznaczony dla innych firm. Balans między korporacyjnym a swojskim wizerunkiem wyznacza charakterystyczne zdjęcie i limes z drugiej strony czyli krzykliwy baner promocyjny wraz z rysunkowym schematem głównych grup odbiorców usług i produktów firmy zaprezentowanych w postaci sugestywnej animacji.
226
Montażowo produkcyjny trzon działalności wyznaczył proste zdecydowane bloki graficzne poprzetykane gdzieniegdzie lekka poświatą "air-u" by oddać cześć nazwie. Dominujący element stanowi animujący się baner który wykorzystując ww blokowość przedstawia najbardziej spektakularne obszary działania firmy.
227
Utrzymane w niedbale grunge'owych klimatach tło strony kontrastuje z wysoką estetyką projektów. Ta pozorna dysharmonia tworzy ciekawy koktajl podkreślając ubłocony, budowlany niebyt z jakiego wyłania się każda architektoniczna praca. Pełne zakomponowanie światła strony, wypełnienie jej uwypukla immanentną cechę projektowania architektonicznego.
228
Zaopatrzona w to co niezbędne na stronie adwokata, witryna dumnie prezentuje się za sprawą kluczowego elementu graficznego, Pani Mecenas we własnej osobie. Graficzne rozpasanie powściągnięte w ograniczonej skali kolorystycznej, przełamanej jednakże subtelną fakturą tła, tak by dodać nieco szlachetności estetyce...
229
Postmodernistyczny mariaż nieco barokowych i zwiewnych produktów zaprezentowanych w chłodnym, nowoczesnym entourage. Monochromatyczne tło i przestrzenne rozplanowanie strony pozwala skoncentrować się na modelkach i prezentowanych przez nie sukniach. Jak również odróżnia Salon od szeregu innych o dość eklektycznym wizerunku.
230
Stylowe produkty w równie stylowym otoczeniu szlachetnej czerni złamanej zielenią, pochodną wzoru z głównego zdjęcia strony. Mocny akcent postawiony na niebiesko-metalowe logo tej młodej firmy.
231
Artyści artyście zgotowali ten los. Charakterystyczny styl prac autora podyktował ostateczny wygląd strony, nieco grunge'owa forma menu balansuje na krawędzi czytelności, a artystycznym wyrazem, dodatkowo wzmacniając oryginalność strony oraz wpasowując się w pozostałe odautorskie elementy obrazów. Dla pewności teksty umieściliśmy...
232
Prosta strona bazująca na niezbędnych, w branży nieruchomości, informacjach. Prostota wzmocniona uniwersalnym, szarym kolorem tła. Mocne, czerwone akcenty przełamują dominantę szarości pozwalając łatwiej wyłuskać co ważniejsze elementy strony.
233
Dbają i bronią, stad czysty design wsparty mocnym ochroniarsko-czarnym akcentem, będącym początkiem i zwieńczeniem strony.
234
Oczywista dominanta zieleni, przełamana została pochodnymi kolorami, rozświetlającymi i uprzestrzanniającymi widok poszczególnych podstron. Dodatkowo zmieniający się baner główny pozwala pochwalić się różnorodnością ujęć przyrody z posiadanych bogatych zasobów fotograficznych.
235
Czym De Stijl w architekturze tym Terra w branży nieruchomości. Funkcjonalność przełamana delikatnym lokalnym akcentem, dla wtajemniczonych.
236
Chesterfield, Art-Deco, Pop art to tylko forpoczta stylów prezentowanych poprzez modernistyczną stronę.
237
Nowatorska technologia na polskim rynku, nieco tajemniczo brzmiąca, podkreślona została ciemnymi barwami, które odsłaniają tajemnicę za pomocą graficznego spójnika w postaci wyciagniętej, weksponowanej na pierwszym planie, męskiej dłoni. Delikatna animacji dodatkowo wzmacnia przekaz podpowiadając jednocześnie, w prosty sposób, na czym...
238
Baza firm województwa lubuskiego, sprofilowana pod kątem organizacji i współuczestniczenia w weselach. Stąd nieco frywolna stylistyka, mocno sfeminizowana z nietypowymi jak na baze firm, kolorami. Ciepła i oryginalna w odbiorze jak chcielibyśmy by było planowane wesele.
239
Konstruktywistyczna w wyrazie wizja strony profesjonalnego warsztatu dla wielkogabarytowych ciężarówek. Proste, powtarzalne wzory nawiązują do technicznych aspektów działalności, kolor czarny podkreśla ekskluzywny i unikalnych charakter usług niedostępnych na ogół dla większości użytkowników dróg. Kolory logo nawiązują do lokalnego lubuskiego umiejscowienia...
240
Charakterystyczne logo nadało szczególny wyraz całej stronie, jedynie szarości podkreślają stechnicyzowany charakter przekazu, wszak to zakład produkcyjny. Lekkości w całym przekazie dodaje asymetryczny, ale płynnie komponujący się z całością, baner główny. Czytelność i przejrzystość, a nade wszystko łatwość w dostępie...
241
Uproszczona stylistycznie strona www, zarówno w konstrukcyjnych środkach wyrazu jak i ograniczonej palecie barw, pozwalająca uwypuklić oferowany asortyment produktów. Dzięki temu przestrzenny charakter zdjęcia w banerze głównym nie zostaje "przykryty" innymi elementami strony.
242
Prawno-windykacyjna oferta firmy wymagała oprawy budującej zaufanie i spokój. Stąd odmiany niebieskiego i graficzna alegoria w postaci grupy osób będących uosobieniem bądź to klientów bądź obsługi. Najważniejsze treści zawarte w białym polu strony, tak by nie zachwiać czytelności w wypadku...
243
Klarowny i skromy wizerunek jednego z działań firmy "Ag serwis". Jedynym akcentem mieszczącym się w tej wizji jest animacja zadana na banerze, którego clou stanowi odręczny rysunek auta. Animacja skupia się na wykorzystaniu tego faktu, w które odpowiednie ruchy ręka...
244
Strona nawiązująca w swej stylistyce do mrocznych, futurystycznych klimatów z akcentem maorystycznych zdobień. Metaliczne dodatki podkreślają dodatkowy akcent związany z piercingiem jaki oferuje firma. Niekonwencjonalnie umocowane menu w dolnych rejestrach strony jest wyrazem kreatywności i indywidualności usług firmy i nieszablonowego...
245
Modernistyczny baner narzucił charakter strony w postaci rozkładu menu i treści strony. Minimalizm przyświecał projektowaniu poszczególnych zakładek, gdzie nie gdzie tylko przełamujący ciemne kolory tła pomarańczowo-zielonymi akcentami w celu podkreślenia czytelności.
279
Futurystyczny, bijący chłodem aluminium design, utrzymany w stylistyce Industrial Hi-tech.Doskonale wkomponowane maszyny, techniczna czcionka i pełne potencjału pomarańczowe elementy,ponad wszystko oddają charakter strony.
285
Porozrzucane prace tworzące artystyczny nieład, stanowią tło strony, z którego na pierwszy plan wychodzi kartka papieru oraz kredki, zapraszając do udziału w międzynarodowym konkursie. To twórczość kreuje ten design, więc menu to tylko niezwracający na siebie, trafnie umiejscowiony element.
286
W pełni fachowy design, którego kolory potwierdzają lojalne i poważne podejście nawet do najdrobniejszych spraw. Jego nowoczesność i elegancja manifestuje się w dominującym szarym, rozświetlonym białą czcionką, która perfekcyjnie współgra z niebieskimi elementami.
287
Nauka jest kluczem wszelkich sukcesów, równowaga jest jej słowem, a progres synonimem. Nauka to Exandi, równowaga to zieleń, progres to biel. Wynikiem tego procesu jest nasz design.
290
Wszechświat określić można jako nieustanne interakcje nieskończonej ilości trójek elementów. Dominatą strony jest potrójny kolor zaczerpnięty z Poza. Transcendentalnym słowem jest droga biegnąca w inny wymiar postrzegania. Chcąc aby sztuka była użytkownikowi jeszcze bliższa, obrazy zostały przedstawione w ramach.
298
Bogaty serwis agencji artystycznej, współdzielony przez kilka podserwisów. Kolorystyka w zależności o pory roku, czerwona bądŹ zielona. Górny baner zmienia się losowo przy każdym otworzeniu strony. Dopełniające dany podserwis zdjęcia użyte w szarościach aby nie przesłaniać zasadniczej treści.
301
"Podwójna" strona obrazująca dwojakiego rodzaju działalność firmy Lengfor. Utrzymana w kolorze bordo strona szkoły językowej oraz ciemnoniebieskim strona ośrodka szkolenia kierowców. Wykorzystany podobny schemat przedstawienia informacji. Dopełniające całości czarnobiałe zdjęcia podkreślaja mocny przekaz serwisu.
306
Serwis łączący dokonania przedstawicieli sektora publicznego, prywatnego i pozarządowego. Stąd zielony, optymistyczny a jednocześnie dający nadzieję, kolor. Wmowa strony wzmocniona dużym zdjęciem pola słoneczników, które poza kompozycją kolorystyczną budują pozytywny przekaz poprzez symboliczne ujęcie słońca (światla, Źródła).
308
Lekki w przekazie design, w którym przestrzeń podkreśla fantastyczne zdjęcie i odmiany niebieskości, pochodnych zdjęcia. Kanciastość dodatkowych elementów podkreśla techniczny aspekt zabawy ze skokami, a przemykające w oddali chmurki to niezobowiązujący dowcipny akcent.
311
Lekka i ciepła wizja strony skupiającej internetowe wizerunki kilkunastu przedszkoli w Sosnowcu. Graficzne, satyryczne przedstawienie chłopczyka i dziewczynki symbolicznie to clou tematu 'dzieci' wraz z ich sposobem spojrzenia na świat, co dodatkowo wzmacniają pojawiające sie animacje kotków.
313
Skoro Augustów to woda, skoro woda to niebieskość. Skoro Lato to słońce, skoro słońce to... prześliczny kwiatek. Skoro Teatralne to aktorzy, skoro aktorzy to klauni, skoro klauni to kolorowo i flashowo.
321
Ekologiczny symbol wyraża papierowo-szara podstawa na której opiera się cała konstrukcja strony, nieco pomięta by podkreślić wtórność użycia, istotnie w ekologicznym przekazie. W tym kontekście muzeum wyrażają brązowy w nagłówkach i treści. Zmieniające się zdjęcia w górnej części z jednej...
329
Subtelność kobiecej natury uchwycona w zwiewnej projekcji wyimaginowanej krainy, w której kobiecość podkreślają wszechobecne motywy roślinne. Całość spinaja fiolety bardzo mocno związane z delikatnością i dbałością.
336
Przemyślany w najdrobniejszych szczegółach przekaz pokazany został poprzez symbole męskie i damskie pod zdjęciem (wijące sie wokół jednego męskiego mniejsze kobiece), męskie gadżety czyli zapalniczke, wino i oczywiście zdjęcie główne o jednoznacznym przekazie, dodatkowo utrzymanym w nieco hiperrealistycznym stylu. Mocne...
341
Technicznie uporządkowana wizja strony firmy produkcyjnej. Z ściśle wytyczonymi obszarami na treść, na menu, na zdjęcie i na logo. Konkretność charakteru klienta przełożona w precyzyjne określoną wizję strony.
348
Dynamiczna grupa pomysłodawców serwisu została zobrazowana w postaci podkreślającego owa dynamikę koloru żółtego i jego pochodnych doskonale komponujących się z głównym motywem baneru (zielenie). Stad tez dość jasny, pastelowy dodatek w postaci niebieskiego koloru. Całość dla zwiększenia czytelności jest przełamana...
393
Wszystkie elementy osadziliśmy w naturalnej przestrzeni koloru niebieskiego i zielonego, które przekonują że jest to dobry czas na zrealizowanie pełnym polotu i finezji pomysłów. Reklama to nieustanne dążenie do doskonałości w kolejnych realizacjach, jest to droga pełna kolorów, życia i...
396
Duch Hypnosa,ukryty w horyzontalnym banerze doskonale ukazuje jak cudowne mogą być sny i marzenia. My tylko osadziliśmy tę wizję w relaksującej zieleni, ze szczyptą złota, bo wiemy że życie też jest piękne.
397
Wzrok użytkownika przyciąga wyindywidualizowany czerwony domek, który swą nowoczesną elegancją wyszedł o krok do przodu. Pewny siebie, pełen temperamentu, realizuje swoje plany we wszechobecnej bieli.
400
Cóż ważniejszego w życiu, jak nie rodzina. Codzienne obcowanie z jej członkami, ale i moment jej powstania. Design odpowiada tym chwilom, nawiązując do nich swoją czystością i delikatnymi kształtami.To miękkie kolory i zaokrąglone formy podkreślają kobiecą naturę strony. Dodatkiem jest...
402
Podstawą solidnej budowli są nie tylko ukryte fundamenty, ale i najwyższej jakości materiały z których ona się składa. Czytelny, animowany baner horyzontalny ukazuje solidne i lojalne podejście do klienta.
403
Kwiaty towarzyszą wielu wspaniałym chwilom naszego życia. Aby utrwalić ich znaczenie, całość projektu osadziliśmy w czerni przeplecionej florystycznymi kształtami. Klasa i elegancja, ujawnia się w srebrnym logo firmy, a realistyczny baner sprawia, że niemal wyczuwalny jest zapach kwiatów.
405
Rozbudziliśmy zmysł smaku jego graficzną manifestacją. Proces metamorfozy zwykłego kurczaka w iście arkadyjską ucztę, ujawniliśmy w banerze górnym, podkreślając gastronomiczny charakter strony pomarańczowymi wstawkami.
410
Ciekawe zdjęcia budynku firmy i samochodowej floty zdeterminowały strukturę strony. Wokół animowanego baneru orbitują pozostałe informacje począwszy od tła z umiejscowionymi na nim drogowo-transportowymi motywami, monochromatycznej jego kolorystyki, dającej się odróżnić od produkcyjnych stron wykorzystujących tą barwę, po układ i...
412
Lekka, pastelowa, niedookreslona zieleń. By zdynamizowac odbiór, zaprezentowana harmonia przelamana zostala asymetrycznymi elementami nawigacyjnymi.