
Nowe logo nokii
60 lat minęło jak jeden dzień i oto stało się, Nokia zmieniła swój wizerunek. Nie było to proste zdanie i cokolwiek by nie powstało będzie […]
60 lat minęło jak jeden dzień i oto stało się, Nokia zmieniła swój wizerunek. Nie było to proste zdanie i cokolwiek by nie powstało będzie […]
Logo to niezwykle ważny element wizerunku każdej firmy. To ono stanowi nie tylko jej wizytówkę, ale także odzwierciedla jej wartości i charakter. Dlatego tak ważne […]
Ile można mówić ludziom, żeby jedli kiełbasę z musztardą – tak w licznych wywiadach miał oceniać stan reklamy swojej branży właściciel firmy Roleski. Być może […]
Jak to możliwe, że firmie Benetton udało się wykorzystać kontrowersje, przekraczanie granic smaku i przyzwoitości? Szarganie autorytetów i wchodzenie w kurs kolizyjny z mieszczańskim poczuciem […]