Nowe logo Jaguara – jaka piękna katastrofa?
No i stało się, firma Jaguar Cars, będąca w branży od 1933 roku zmieniła po raz kolejny swoje logo.
No i stało się, firma Jaguar Cars, będąca w branży od 1933 roku zmieniła po raz kolejny swoje logo.
Trzeba się postarać, żeby nie polubić poniższego wideo. Ubogość środków przekazu, jedna lokacja, bez kolorów, bez ludzi… bez sensu z perspektywy planowanych przez agencje budżetów. […]
Etykiety na produktach odgrywają kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów. Szczególnie w przypadku win, etykieta często decyduje o tym, czy klient sięgnie […]
Wielopiętrowość przekazu graficznego oddana w zamkniętej formie logo zachwyca prostotą pomysłu i wykonania owocując dawką doznań mile łachocących synapsy odbiorcy. Jako żywo przypomina, to w […]
Jeżeli poszukujesz firmy, która zaprojektuje lub zmodyfikuje naklejki na Twoje butelki, to dobrze trafiłeś. Bogate doświadczenie i szeroka paleta graficznych możliwości pozwala zaoferować ciekawe rozwiązania […]
60 lat minęło jak jeden dzień i oto stało się, Nokia zmieniła swój wizerunek. Nie było to proste zdanie i cokolwiek by nie powstało będzie […]
Logo to niezwykle ważny element wizerunku każdej firmy. To ono stanowi nie tylko jej wizytówkę, ale także odzwierciedla jej wartości i charakter. Dlatego tak ważne […]
Ile można mówić ludziom, żeby jedli kiełbasę z musztardą – tak w licznych wywiadach miał oceniać stan reklamy swojej branży właściciel firmy Roleski. Być może […]
Jak to możliwe, że firmie Benetton udało się wykorzystać kontrowersje, przekraczanie granic smaku i przyzwoitości? Szarganie autorytetów i wchodzenie w kurs kolizyjny z mieszczańskim poczuciem […]