Teczki ofertowe

O sile teczki, przekonują się na co dzień pracownicy IPN-u i ich ofiary. Równie doniosłą rolę, tym razem teczka ofertowa, może odgrywać w życiu reklamowym firmy.

Jej niezaprzeczalna zaletą jest dość długi żywot jak na materiały reklamowe. Często ów żywot jest w kilku wcieleniach i po początkowym wykorzystaniu w celach zadanych przez autora później wykorzystywana jest do przetrzymywania innych dokumentów, tym niemniej spełnia swoją rolę nośnika zadanej informacji. Warto więc rozważyć ten rodzaj promocji jeżeli firma ma zamiar działać dłużej niż trzy miesiące.

Teczki ofertowe to oszczędność

na inny materiałach. Dla przykładu, jeżeli masz w swoim asortymencie dużą ilość produktów, która dopasowujesz do konkretnego grona odbiorców, do tego często zmieniające się ceny to wydruk katalogu jest ryzykowny, bo z jednej strony duży nakład obniża cenę jednostkową druku, a z drugiej zaraz będzie nieaktualny.

Masz do wyboru dwie drogi, albo spowodować, że inflacja spadnie do 2% albo wykorzystać teczki ofertowe. Eleganckie z uszlachetnieniem mogą zawierać “luźne” kartki z poszczególnymi produktami oraz osobnym dołączonym cennikiem, jeszcze ciepłym, pachnącym tuszem i optymalizacją wydatkową. Wszak bogatą okładką zaprezentowałeś już ogon pawia i marketingowy splendor, teraz czas przejść do konkretów, które są w środku.

Jeżeli to Cię nie przekonuje to zapraszam do zlecenia nam wydruku katalogów.

Druk teczek ofertowych

Teczki reklamowe dzielą się:

ze względu na bigowanie

1 bigowa i 2 bigowa. Ta pierwsza jest minimalnie tańsza, ale pomieści nieco mniej dokumentów, ta druga posiada grzbiet, a zresztą zobacz na rysunku.

ze względu na rozmiar

absolutne optimum pozwalające schować garść kartek A4 to 47x337mm albo bogate, skrzące się diamentami i luksusem 527x363mm. Nie jest konieczne, ale gdybyś składał ofertę jakiemuś oligarsze na jego ekskluzywnym jachcie to warto mieć tą opcję.

ze względu na papier

za wiele szaleństwa tu nie ma, ale można zdecydować się na np. jakiś ekologiczny Kraftliner o gramaturze 300g, albo mocną kredę mat. 350g, jak solidny marynarski uścisk dłoni.

ze względu na kolorystykę

bynajmniej nie chodzi tu o ilość kolorów, a zadruk jednostronny lub dwustronny. Ma bowiem teczka ofertowa swoje wnętrze, gdzie gromadzimy nasze reklamowe opus magnum i chociaż nie jest to niezbędnie niezbędne można dołożyć dodatkowe stałe informacje, których zabrakło na okładce.

ze względu na uszlachetnienie

teczki firmowe na okładce mogą posiadać dystyngowaną i pełną powabnego wdzięku matową folię, która dyskretnie daje nam do zrozumienia, że jej właściciel lubi dyskretną elegancję bez ostentacyjnego obnoszenia się ze swym dobrym pochodzeniem.
Jako, że reklama lubi blask świateł, można opcjonalnie oznaczyć swój reklamowych teren folią błysk, która z daleka informuje kto tu rządzi.

Jest jeszcze lakier wybiórczy uv jako kwintesencja smaku i służy do podkreślenia logo firmy, zdjęcia, jakiejś usługi a może warto wyodrębnić adres czy co tam komu w sercu gra.

“Noblesse oblige” zatem wiąże się to z większym kosztem, ale któż by się z nim liczył, gdy tyle zaoszczędziliśmy na wydruku katalogu.

To oczywiście nie wszystko co składa się na teczki ofertowe, jest bowiem w “uszkach”, które przytrzymują wewnątrz dokumenty, nacięcie na wizytówkę. To dobra forma by personalizowana teczka nabrała osobistego charakteru poprzez wskazanie, konkretnej osoby, która ją wręczyła.

Oferujemy druk teczek ofertowych,

ale możemy też skoncentrować się na samym projekcie. Możesz wówczas skorzystać z dowolnej drukarni internetowej lub pobliskiego sprawdzonego miejsca.

Teczki ofertowe drukowane przez nas cechują się głębokim oddaniem, wdzięcznością i gwarancją, że w trakcie ich druku nie ucierpiał żaden grafik.

Kompleksowa obsługa reklamowa

Teczki ofertowe to może nie czubek reklamowego szczytu na który się wspinasz, ale dość istotny base camp przed szczytowym atakiem. Dlatego dobrze mieć kompleksową asekurację marketingowego szerpy, który podpowie czy lakier uv wybiórczy to absolutny “mast hew” czy nonszalancki zbytek, czy warto przeanalizować wszystkie działania reklamowe w firmie i tak ustawić zakres prac by były spójne i maksymalnie wykorzystywały każdą zainwestowaną złotówkę.

Dlatego proponujemy kompleksowe wsparcie i wykonawstwo w rebrandingu i tworzeniu logo, projektowaniu ulotek, katalogów, zdjęć reklamowych, filmów na youtube i promocyjnych, rysunków, stron www i sklepów internetowych.

Skorzystaj zanim zrobi to konkurencja :)

Back to top