Dobrze skonstruowana strona internetowa, a już w swej szczególności sklep to Święty Graal internetu, firma go tworząca jest strażnikiem i powiernikiem największej tajemnicy. Jeżeli zatem szukasz godnego partnera w przedzieraniu się przez cyfrowy mrok, rozważnie dobieraj kompanów w tej podróży, a najlepiej przeczytaj poniższy tekst. Może Cię czegoś nauczy, może wywoła nerwoból na twarzy zwany uśmiechem, ewentualnie “To może być początek pięknej przyjaźni”.

Firma tworząca strony internetowe

Zadania i cele

Informacyjny ogon jaki ciągnie za sobą każdy biznes, przyjmuje cyfrową formę strony www. Jej wielkość, kształt i barwa, jak to w świecie przyrody bywa – ma różne formy. Jest w tym kontekście funkcjonalność istotą rzeczy. Cel bowiem, jaki ma osiągnąć wyzwala moce, które okiełznane przez grafików i programistów, skierowane zostają w uprzednio ustalonym kierunku. Jak owym ogonem machać, kiedy i jak prężyć, by przyciągnąć atencję Klientów? W te arkana wiedzy również wprowadzamy, sztuka ta, to clou internetowej egzystencji. Każda przyzwoita agencja interaktywna trzyma w zanadrzu podręcznik i z radością dzieli się tą wiedzą.

Zajmując się tworzeniem stron internetowych od zarania internetu wypracowaliśmy obrazoburczą formułę, która sprowadza się do tego być dać Tobie nie to czego chcesz, ale czego potrzebujesz. To trudny proces wzajemnego edukowania się, który nierzadko trzeba przenosić na kontakty nieformalne by w oparach intelektualnego upojenia dochodzić do prawdy a osobno do consensu. 

Dobra strona internetowa, wabiąca potencjalnych klientów służy nie do sprzedaży, ale do wyprodukowania zadowolonych klientów. Towar czy usługa to tylko narzędzie, którym wykonujemy proces obróbki potrzeby klienta. Należy to bezwzględnie mieć na uwadze projektując i programując wspólne internetowe opus magnum.

Jeżeli uważasz już na tym etapie artykułu, że tworzenie stron i sklepów internetowych mamy we krwi, to zadzwoń:

609 42 44 45

Jeżeli nadal masz wątpliwości czy projektowanie stron www jest naszym przeznaczeniem, czytaj dalej. Akcja będzie dynamicznie się rozwijać.

tworzenie stron internetowych

Środki i narzędzia

Każdy serwis internetowy to składowa setek ludzkich myśli z której wykluły się technologie pozwalające dać odpowiednie rzeczy słowo (i obraz). Nie ma to dla Ciebie znaczenia, ważny byśmy dobrali je w sposób pozwalający je optymalnie wykorzystać. Nie należy zatem przywiązywać się do myśli, że Twoja strona powinna być na WordPressie tak jak strona Twego ojca i dziada, nie trzeba dźwigać wielowiekowej tradycji Prestashopa czy WooCommerce, ale można jeżeli jest to uzasadnione czasowo, ekonomicznie i ostatecznym efektem. Wykuwamy w programistycznej skale nasze doświadczenie od wielu lat i widzieliśmy wiele systemów cms i opinii o nich, google, gdy stawiało pierwsze kroki, pozycjonowanie, gdy wystarczyło być by mieć i jedyne co w tej sytuacji jest niezmienne to zmiany.

Dlatego oddając się w ręce naszych specjalistów otrzymasz optymalne technologie do twoich potrzeb, zresztą zapytaj o ofertę przekonasz się osobiście jak działamy.

Rodzaje stron www

W dostępnym arsenale mamy do dyspozycji kilka rodzajów internetowych maczug.

Landing Page

Idealna strona do realizacji podstawowych potrzeb zaistnienia w internecie i powiedzenia “Halo, jestem piękny, pachnący i nie zawaham się tego użyć”. To dobry początek dla małych firm lub projektów równoległych do głównego nurtu działalności firmy. 

Strony wizytówkowe

To krok wyżej w porównaniu do Landing Page, ale nadal np. bez systemu cms, ale już z własną domeną, social mediami i grafiką zzrzucającą czapki z głów. Do pełni szczęścia warto dołożyć do stron wizytówkowych profesjonalne zdjęcia, wówczas taki creme de la creme jest jak marketingowa delikatna, zgrabna damska rączka uzbrojona w kastet, robi swoją robotę.

Onepage

W swym odbiorze i strukturze zbliżona do powyższych dwóch przykładów, ale w odróżnieniu do nich pełnosterowalna z możliwością samodzielnej rozbudowy i obsługi. Daje poczucie spełnienia i wewnętrznej radości, że wykonało kawał dobrej pracy. Może w przypadku pozycjonowania nie jest idealnie bo mając wszystko na jednej stronie ogranicza nas nieco ilość H1 czy innych wyznaczników SEO.

Dziedziniec Nowy Świat

Z jednej strony jest to prosta strona wizytówkowa z drugiej system rezerwacji i interakcji z…

Głosowanie Elektroniczne

Skoncentrowana na informacji, turbo klarowna strona z merytorycznym przekazem. Słowo stanowi tu podstawę, szlachetnie ociosane…

Cool Scooter

Dynamika sklepu podkreślona asymetrycznymi elementami graficznymi, utrzymana w ciekawej kombinacji kolorystycznej dzięki użytemu turkusowi, nie…

Realder Nieruchomości

Odświeżone logo w kierunku bardziej piktogramowej wizji pociągnęło za sobą nowe wykonanie strony internetowej, tak by na tle innych biur nieruchomości nowa witryna była czytelnym wprowadzeniem w ogrom informacji jakie ciągną się za każdą decyzją w sferze nieruchomości. Poza uproszczoną, ale skuteczną wylistowywarką ofert zaproponowaliśmy podział wg czynników istotnych z perspektywy klienta, ale nie branych pod uwagę w schematycznym przedstawianiu nieruchomości w większości firm.

ATE Zbąszyń

Ciemna kolorystka strony i żywe niebieskie akcenty wyłaniające się z mroku, dopełnione lekko wyciemnionym filmem, który ma zwracać uwagę na hasło i przycisk wzywający do akcji. Nie jest to co prawda branża dla każdego, ale firma jest już na etapie umacniania przestrzeni marketingowej wokół, stąd zdecydowane kolory i minimalizm sprowadzony do kluczowych informacji.

Waldemaro

Mocno metalowa zawartość oferty dodatkowo wzmocniona szarościami i przełamującym schemat tłem w banerze górnym tworzy przestrzenny charakter prezentacji, do tego uwypuklonej trójwymiarowym ujęciem produktów w górnych rejestrach strony nieco zmienia optykę i zachęca do przewijania strony, gdzie poza standardową ofertą tekstową są też kolejne zdjęcia, które dla znających branżę są rozpoznawalnym znakiem. Zdjęcia również utrzymane w kolorach szarości by oddać jednolity, mocny charakter przekazu. 

Visit Zielona Góra

Portal turystyczny w którego realizacji duży nacisk położony został na prezentację zdjęć i mechanizmów nawigacji opartych o interaktywną mapę. kafelkowych układ i dopełniające kolory miasta dopełniają wizerunek i estetyczny przekaz, który trwalej zapada w pamięć.

Indiyviduum guide

Strona wizytówkowa o sprecyzowanym charakterze komunikacji. Dyskretne i lekkie infografiki, konweniując z treścią budują zaufanie z odbiorcą. Sfera delikatnych, międzyludzkich interakcji została tu nieprzepłoszona nadmierną kolorystyką, która mogłaby nadawać określonych charakter przekazu, dekoncentrujący, szukających wsparcia internautów.

Autobroker

Zgrabna graficzna nakładka na system dystrybucji i rezerwacji aut salonowych (również naszego autorstwa). Animowany baner nadaje stronie dynamiki, obrazuje też kluczowe aspekty działalności, co przy skromnej ilości treści ubogaca przekaz. 

Medirent

Wypracowany czytelny system nawigacji i prezentacji produktów z akcentami kolorystycznymi na kluczowych elementach strony, nawiązujących do logo firmy. Duża czytelna czcionka i zdjęcia utrzymane w podobnej konwencji, nadają ofercie przejrzystości.

Dieselsystem

Usługi mechaniczno-motoryzacyjne zawężone do wąskiej dziedziny pomp i wtryskiwaczy, przedstawione zostały w elegancki, ekskluzywny sposób, pozwalający poczuć się klientom komfortowo i w opozycji do większości typowych ofert, pozostających w mocno warsztatowych ramach, z całym usmarowanym dobrodziejstwem inwentarza.

Grzyby Suszone

Klarowny przekaz, mocno pro produktowy bez nawiązań do nadużywanej leśnej stylistyki, jaka ma miejsce w tej branży, koncentruje się na sklepowym charakterze informacji nie ograniczając się wyłącznie do prostych skojarzeń z runem leśnym, a bardziej produkcyjnym charakterem.

La Bruxelloise

Artystyczny, odrysunkowy charakter ma na celu podkreślenie unikalnego podejścia firmy do przedmiotu swoich działań. Podkreślając ręczny, indywidualny charakter grafiki przenosimy przekonanie co do podobnego stylu pracy w przypadku głównego przedmiotu zainteresowania firmy, gdzie człowiek po obu stronach przedsięwzięcia jest twórcą i tworzywem.

Machonline

Prosty i szybki w użytkowaniu sklep o dedykowanym specjalistom, asortymencie. Stąd ascetyczna forma i odpowiednie nasycenie merytorycznymi informacjami, kosztem emocjonalnych grafik i impulsowych pokus, jakie są typowe dla odbiorcy indywidualnego.

Fach-Bud

Surowy w przekazie czarnobiałego przekazu, przełamany jest czerwonym dynamicznym akcentem, obrazującym zdecydowanie i energie firmy.…

PTE ZG Journal

Wizytówkowa formuła odnaukowego przedsięwzięcia. Akademicka sztywność przełamana łagodnymi łukami bloków informacyjnych i nietypową kolorystyką, z jednej strony nie rażącą swą jaskrawością z drugiej dającą się zapamiętać ze względu na swoje nietypowe zestawienie.

Palisada Ogrodowa

Wykonana wraz z serią produktowych zdjęć, dzięki skontrowaniu białego tła zdjęć, szarym tłem strony pozwala…

PKM International

Nietypowe, asymetryczne spojrzenie na prezentacje usług z obszaru około budowlanego. Mimo swego ciężkiego i prostego…

RoInternational

Prosta w przekazie, technicznie czytelna w formie i treści oferta usług z zakresu obróbki i…

Systemy hamulcowe

Korporacyjna w charakterze prezentacja głównych obszarów działania firmy, wzmocniona infografikami, które w estetyczniejszej, aniżeli tekst,…

Szmaragdowe wzgórze

Społeczna inicjatywa wspierająca działania za zakresu non profit, doskonale zobrazowana zdjęciem w banerze górnym, w…

Bolf

Mocne, zdecydowane kolory i zdjęcia w polaroidowej estetyce to niemieckojęzyczna odsłona serwisu. Ciemna kolorystka stłitłerowej…

Optyk Lechna

Soczysty, ciepły wizerunek z dużym filmowym akcentem, podkreślającym rodzinny charakter firmy, ale też trwałość czynnika…

Equigrav

Kontaktowa wizytówka koncentrująca się na konkretnym, wąskim asortymencie. Czarny kolor tła ma uwypuklać zaprezentowane zdjęcia…

Zauberbraut Brautmode

Zauberbraut Brautmode

Globcore Corp

Korporacyjna wizytówka okraszona filmem i lakonicznie podaną niezbędną ilością informacji, albowiem na ich podstawie ci,…

Avani

Inwestycje kapitałowe lubią spokój, stąd stonowane kolory i umiarkowane naszpikowanie grafiką strony prezentującej możliwości inwestycyjne…

Oświetlenie Przemysłowe LED

Przejrzysta, przestrzenna, rozświetlona wizytówka skupiająca się na konkretnej usłudze/produkcie. Prosty przekaz i nierozbudowana formuła celowo…

Drukarnia Wielkoformatowa Noky

Skoro DUŻY format to i dużo przestrzeni zajmuje zajawka filmu w otoczeniu niebieskości z logo.…

Tworzymy strony internetowe, ale jak?

Strona internetowa to deus ex machina – z pustego ekranu monitora wyłania się koncept w swych kształtach i treści będący zwieńczeniem, ale też początkiem, dlatego też Tworzenie majuskułą napocząć należy. A na początku było słowo, najczęściej brzmiące “chcę” i w różnej jego odmianie spływa z ust Klienta w nasze baczne uszy. To wtedy “chcę” zamienia się w projektowanie stron internetowych, albowiem to nadużywane w popkulturze słowy wyjątkowo w tej dziedzinie oddaje sedno działań. Kwantowa analiza potrzeb w połączeniu z synkretyczną syntezą zakładanych efektów materializuje się w postaci graficznej twojego sklepu internetowego czy strony internetowej. I Klient widząc, że grafika stron www jest dobra rzekł “Niechaj programista przejmie ją we władanie swoje”. I staje się tak, że programista bierze ją w paluszki swoje i czyni poddaną prawom i zasadom, a Klient widzi, że jest to dobre. Nie inaczej się rzecz ma, gdy projektowanie sklepów internetowych jest naszym zadaniem. Sklep internetowy ma przy tym swą odrębną szufladkę w pojęciowym przyswajaniu rzeczywistości. Jak żadna inna dziedzina internetowej egzystencji, ta wymaga uwagi i umiejętnego balansu między dobrem a złem, między informacją a emocjami, między słowem a obrazem. Tak by idąc przez ciemną dolinę konkurencyjnego szumu, zła się nie ulęknąć i śmiało stawić czoło większym i bogatszym sklepom internetowym.

Tworzenie stron internetowych czy projektowanie? Tworzenie stron www, projektowanie sklepów internetowych i ich programowanie – wszystkim tym zajmujemy się w naszej agencji reklamowej. Językowe rafy, jakimi nasycone są internetowe pojęcia, nie pozwalają zmrużyć ani na chwilę cyfrowego oka. Czujność wskazana jest nie tylko w warstwie semantycznej, ale też merytorycznej, bo czymże dla klienta owa magiczna czynność programowania? Strony internetowe Zielona Góra, Nowa Sól, Poznań czy Pcim Dolny – zapraszamy do kontaktu z całej Polski, by tworzenie sklepu internetowego czy strony www stało się rzeczywistością.

Nie daj się zwieść lekkiej formie, umiemy w marketing i w swojej branży oferujemy profesjonalne podejście, radosne profesjonalne podejście.

Back to top