Projektowane logo dla firm
jest ćwiczeniem lapidarności stylu. Niezmiernie trudno jest stworzyć dobre logo i bardzo prosto, słabe. Stając przed tym wyzwaniem łatwo ulec pokusie drogi na skróty, która wywiedzie nas na designerskie manowce. Dlatego tak ważnym jest rozumieć się wzajemnie i mieć otwartą głowę na poznanie natury rzeczy. Ma bowiem projektowanie logo swoje fundamentalne zasady zarówno co do doboru kolorów jak i kształtu. Sztuką jest umieć je wykorzystać lub umiejętnie złamać wbrew prądowi.
Firmowe logo – projektowanie logo
dla małych i dużych firm
Kultura obrazkowa, w jakiej żyjemy, wymaga od przedsiębiorców stosowania grafik, zdjęć, obrazków i innych wizualizacji, dzięki którym mogą wyróżnić się w tłumie. Umiejętnie wykonane i wykorzystywane grafiki w kulturze obrazkowej pozwalają nie tylko odróżnić się na tle konkurencji i zostać zapamiętanym, ale dzięki nim Klienci utożsamiają się z firmami, a taka więź jest najlepszym efektem, jaki można osiągnąć za pomocą działań marketingowych. Aby jednak było to możliwe, identyfikacja wizualna musi być spójna, przemyślana i wpisywać się w charakterystykę branży, w której firma działa. To prawdziwe wyzwanie dla osób odpowiedzialnych za opracowywanie księgi znaku i identyfikacji wizualnej firmy.
Projektowanie logo jest najczęściej pierwszym etapem kreowania kompleksowej identyfikacji wizualnej, choć nie jest to jedyny prawidłowy sposób tworzenia spójnego wizerunku firmy. Logo firmy to jej znak rozpoznawczy – logo powinno posiadać każde, małe i duże przedsiębiorstwo. Wykorzystywane jest ono na co dzień, jest bardzo ważnym narzędziem marketingowym, bez którego trudno mówić o skutecznej reklamie. Logo firmy jest nam potrzebne, gdy chcemy prowadzić stronę internetową, profile w mediach społecznościowych, wydrukować ulotki reklamowe czy reklamować się za pośrednictwem samochodów służbowych.[/h6]
Projektowanie logo firmy
– daj się zauważyć, nie pozwól o sobie zapomnieć!
– daj się zauważyć, nie pozwól o sobie zapomnieć!
Jakie warunki muszą być spełnione, by dotrzeć z ofertą do klienta? W pierwszej kolejności klient musi nas w ogóle zauważyć, a jego uwaga musi być zwrócona na kilka dłuższych chwil. I tu właśnie logo firmy i cała identyfikacja wizualna odgrywa kluczową rolę. Klient najpierw dostrzega kolory i ogólne kształty, a jeśli te go zaciekawią, przyjrzy się nam bliżej – przeczyta nazwę firmy i być może zainteresuje się naszą ofertą. Od działań marketingowych zależy, czy zainteresowanie to zostanie przekute w sprzedaż.
Z pewnością doceniasz już, jak duże znaczenie ma firmowe logo – teraz jego stworzenie powierz profesjonalistom! Od lat zajmujemy się projektowaniem logo i logotypów. Z wiedzy i doświadczeń uznanych marketingowców czerpiemy to, co najlepsze i najważniejsze, jednak ostateczne decyzje o tym, jak ma wyglądać logo firmowe, podejmujemy we współpracy z klientem. Nie korzystamy z szablonów, nie stosujemy gotowych wzorców – projektowanie logo to proces twórczy, podczas którego zawsze należy kierować się indywidualnymi oczekiwaniami klienta, a łamanie schematów musi być poparte doświadczeniem i intuicją, która pozwala stworzyć zaskakujący, oryginalny, wyróżniający się, ale niekontrowersyjny projekt logo firmy.
Z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie projekt logo i logotypu firmy – pliki wektorowe i rastrowe, w przestrzeni CMYK i RGB, w wersji monochromatycznej i achromatycznej. Serdecznie zapraszamy do kontaktu i skorzystania z naszych usług.